1
logotypy fundusze europejskie
Dwie uśmiechnięte kobiety (przedstawicielki PFP) stoją za stoiskiem informacyjnym PFP, na którym widoczne są materiały promocyjne i ulotki. W tle znajduje się baner promujący 'Fundusze Usług Rozwojowych w województwie zachodniopomorskim - FUR3' oraz PFP.

Plebiscyt „Nasze Dobre z Pomorza Zachodniego” to inicjatywa redakcji „Głosu Szczecińskiego”, której celem jest promowanie i nagradzanie firm z naszego regionu, które wyróżniają się kreatywnością, przedsiębiorczością i innowacyjnym podejściem do prowadzonego biznesu. Gala wydarzenia odbyła się 6 listopada, a Polska Fundacja Przedsiębiorczości była partnerem strategicznym wydarzenia.

Podczas gali obecni byli również doradcy z Funduszu Usług Rozwojowych w województwie zachodniopomorskim – FUR3, którzy na stoisku informacyjnym udzielali uczestnikom wydarzenia porad dotyczących dotacji na szkolenia i rozwój kompetencji. Dziękujemy za wszystkie rozmowy, zainteresowanie naszą ofertą oraz zaufanie, jakim obdarzają nas przedsiębiorcy z regionu.

„Nasze Dobre”, czyli doceniamy firmy, które zasługują na wielki sukces

Nasze Dobre z Pomorza Zachodniego to plebiscyt, w którym od blisko dwóch dekad redakcja „Głosu Szczecińskiego” nagradza przedsiębiorców. To szansa, aby lokalni przedsiębiorcy znaleźli się w gronie liderów i uzyskali prestiżowy tytuł, który przez dwa lata będzie symbolem jakości i wiarygodności.

W tym roku przedsiębiorcy startowali w 13 kategoriach, a także walczyli o nagrodę publiczności oraz nagrodę specjalną. Swoje głosy na wybrane firmy internauci mogli oddawać od 29 września do 13 października. Kapituła dokonała niezależnej oceny.

W kapitule konkursu zasiadał również Witold Jabłoński, prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

- Przedsiębiorcy w tych czasach muszą mieć pomysł na siebie i na biznes, wszystko zależy jednak od otoczenia zewnętrznego i tego, jak wygląda sytuacja na świecie. Przechodziłem dzisiaj obok jednego z banków i zobaczyłem głoszenie, że ten bank proponuje świetny kredyt oprocentowany na 11,50%. Pomyślałem, że my w Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości mamy dla biznesu wsparcie na poziomie oprocentowania od 0% przez 1%, 1,2%, więc bycie przedsiębiorcą to dostrzeganie z możliwości, jakie daje rynek. Należy być czujnym, szukać odpowiednich okazji, by kumulować kapitał i realizować swoje pomysły – mówi Witold Jabłoński, prezes Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości.

Jakimi kryteriami kierował się prezes PFP oceniając firmy zgłoszone do konkursu?

- Wiele firm zakwalifikowanych do plebiscytu to już znane przedsiębiorstwa z wyrobioną marką i dużym zaufaniem klientów. Dla mnie wyznacznikiem w ocenie firm zgłoszonych do plebiscytu było to, czy są to klienci Polskiej Fundacji Przedsiębiorczości. Wśród tych kilkudziesięciu firm z Pomorza Zachodniego było wielu beneficjentów. Znałem te firmy i mogłem je profesjonalnie ocenić. Sprawdzałem także strony internetowe, rozmawiałem o tych firmach z przyjaciółmi i osobami, które znają się na lokalnym biznesie – dodaje prezes PFP.

Naszym zadaniem jest aktywne działanie, by pomagać firmom z całej Polski w ekspansji, rozwoju i budowaniu konkurencyjnych i innowacyjnych firm. Szczególnie w sektorze MŚP.

- Polska Fundacja Przedsiębiorczości od ponad 28 lat wspiera rozwój przedsiębiorców. Posiadamy szeroki program wsparcia finansowego i dofinansowań, a teraz uruchomiliśmy nową odsłonę platformy szkoleniowej Umio.to. Przeszkoliliśmy już ponad milion osób, a nowa platforma jest szansą na bezpłatne zdobywanie wiedzy od najlepszych ekspertów – mówi Jabłoński.

Jak przekonuje redakcja „Głosu Szczecińskiego”, podsumowując tegoroczną edycję konkursu, Pomorze Zachodnie to miejsce pełne wyjątkowych marek - od nowoczesnych technologii, przez znane produkty spożywcze, aż po usługi, które zdobywają serca klientów. To firmy, które codziennie zmieniają nasz region, tworzą miejsca pracy i sprawiają, że Pomorze Zachodnie jest rozpoznawalne w całej Polsce.

 

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

 5  4  3

Pin It